De CRM box is belangrijk in de twee fases die in grote mate het succes van uw CRM project bepalen:
- Het vaststellen van de eisen en specificaties
- Het kiezen van de beste oplossing en leverancier
Wat levert de CRM box u op?
De CRM box geeft u antwoorden op belangrijke vragen, zoals:
- Welke criteria bepalen wat de best passende CRM oplossing voor ons is?
- Wat zien wij over het hoofd bij het kiezen van een CRM systeem of leverancier?
- Hoe houden wij controle over ons project en vergroten wij zelf het succes ervan?
- Welke ervaringen hebben andere bedrijven met de CRM software die wij overwegen?
- Hoe checken wij de toekomstbestendigheid van de beoogde CRM oplossing?
- Wanneer is een CRM oplossing binnen ons ERP systeem een betere keuze?
- Welke AI ontwikkelingen hebben invloed op onze keuze van CRM software?
Wat ontvangt u?
U ontvangt de antwoorden aangevuld met checklists, overzichten en adviezen in de vorm van unieke digitale informatie, twee toonaangevende boeken per post en persoonlijk advies van één of meer CRM specialisten. U bepaalt zelf of en hoe u van alle beschikbare informatie gebruik maakt.
Waarom aanvragen?
- 88% van de ontvangers van de CRM box kwalificeert deze als ‘zeer waardevol’.
- Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk. Wij hebben geen belang bij uw keuzes.
- Uw aanvraag is gratis en vrijblijvend. U bepaalt zelf wat u met de aangeboden informatie doet.
- Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens, conform ons privacystatement.
Heeft u nog vragen aan ons? Wij helpen u graag! Ook als u de CRM box liever telefonisch aanvraagt. U kunt ons bellen op 030 227 21 20 en mailen via info@ictinformatiecentrum.nl.
Nu TIJDELIJK inclusief het boek ‘Salestech’ met onmisbare informatie voor iedereen die (mee)beslist over CRM software.
Waar mogen wij de digitale informatie naartoe sturen?
De adresgegevens zijn nodig voor het toezenden van de twee boeken per post.